Ondernemen naast je studie
Alle informatie voor als je gaat ondernemen terwijl je studeert
Ondernemen naast je studie
Tips, informatie en interviews met student ondernemers

Error message

  • Notice: Undefined index: porto_views in include() (line 11 of /home/inschrij/public_html/Ondernemennaastjestudie.nl/sites/all/modules/porto_views/views/porto-views-views.tpl.php).
  • Notice: Undefined index: porto_views in include() (line 239 of /home/inschrij/public_html/Ondernemennaastjestudie.nl/sites/all/modules/porto_views/views/porto-views-views.tpl.php).
09/19/2019 - 11:27

Het hebben van een eigen onderneming is hard werken, maar loont wel! Ik vind het heerlijk om in koffietentjes te werken, maar de kosten van al die kopjes koffie - én een gebakje hier en daar - lopen aardig op. Aan de keukentafel word ik afgeleid

09/18/2019 - 17:58

Met je vrienden uitgebreid genieten van een diner is heerlijk. Maar als student zijnde lukt het niet altijd om naar een luxe restaurant te gaan en dus moet je het soms zelf doen. Ben jij een van die mensen die iedereen uitnodigt voor bijvoorbeeld

09/17/2019 - 13:21

Het komt steeds vaker voor dat je studenten hoort over het starten van een eigen bedrijf. Alsof het studentenleven en alles wat daarbij komt kijken nog niet druk genoeg is, hebben tegenwoordig steeds meer studenten het ambitieuze plan om een

08/21/2019 - 15:38

Thuiswerken, tegenwoordig een veelgebruikte en bekende term. Steeds meer mensen gaan voor zichzelf aan de slag. Daarnaast bieden steeds meer bedrijven de mogelijkheid om een of meerdere dagen per week je werkzaamheden thuis te verrichten. Hoewel

08/15/2019 - 19:40

Heb jij afgelopen juli na jarenlang bikkelen eindelijk je diploma in ontvangst mogen nemen? Gefeliciteerd! Je hebt inmiddels ongetwijfeld kunnen genieten van je welverdiende rust en misschien wel lekker op vakantie geweest. Maar begint

08/14/2019 - 15:14

Heb jij afgelopen juli na jarenlang bikkelen eindelijk je diploma in ontvangst mogen nemen? Gefeliciteerd! Je hebt inmiddels ongetwijfeld kunnen genieten van je welverdiende rust en misschien wel lekker op vakantie geweest. Maar begint

08/01/2019 - 15:42

Als je onderneemt naast je studie, heb je vaak geen tijd meer voor een bijbaantje. Het is daarom belangrijk dat je met jouw onderneming ook echt opdrachten binnensleept. Hoe je dat doet?

07/29/2019 - 02:18

Loopt jouw telefoonabonnement bijna af? Dan wordt het tijd voor een nieuwe! Wij zochten voor je uit welke telefoonabonnementen het voordeligst zijn.

07/04/2019 - 15:47

Wil jij (later) in het buitenland zakendoen? Bijvoorbeeld omdat je producten wilt exporteren? Dan kun je daar nu al voorbereidingen voor treffen. Waar je aan moet denken bij internationaal ondernemen, vind je hieronder!

06/13/2019 - 11:55

Na lang wikken en wegen, ben je onlangs begonnen aan je eigen onderneming. Waarschijnlijk heb je het inmiddels al ondervonden, maar het onderhouden van je zakelijke relaties is belangrijk. Hoe je dit precies aanpakt? We vertellen het je!

Pages